sâmbătă, 26 martie 2011

RoBlogFest 2011 la final.
Locul 7 la categoria CULINAR!!!



MULŢUMESC TUTUROR PRIETENILOR CARE M-AU VOTAT ŞI CELOR CARE AU ÎNCERCAT SĂ MĂ VOTEZE, DAR N-AU PUTUT DIN CAUZA UNOR PROBLEME TEHNICE CARE L-A AVUT SITEul RoBlogFest.ro şi care mi le-aţi comunicat! (Chiar şi eu am avut problemele acestea, când am încercat să vad despre ce e vorba şi să dau mici sfaturi). 

DATORITA VOUĂ, BLOGUL "Retetele Vanatorului si Pescarului a ocupat un superb loc 7, la prima participare, dupa un an de activitate!


Al vostru, 

8 comentarii:

  1. Oricum, esti in primii zece!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim:
    Oricum sunt in primii SAPTE!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine si pelicanii mei tu esti adevaratul castigator. Felicitari pentru retete.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nicu:
    OK Boss!
    Sa traiasca Info-Delta si pelicanii ei!
    :)
    Miliarde de multumiri pentru sustinere!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Atat timp cat "gulasu" e pe locul I, nu putem decat sa ne multumim cu 7! Mai e mult pana ne ridicam la nivel de potarnichi, caprioare si mistreti! Oricum, esti cel mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Jeni:
    Iti multumesc pentru aprecierile tale, care cateodata ma lasa fara replica!
    Dar aici ai dreptate: In retete de preparate vanatoresti SUNT CEL MAI BUN!
    Te pup si-ti multumesc de comentariu! E cel mai BUN!!!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti tare Macele.
    Felicitari!
    Se pare ca ti-ai gasit vocatia.
    Cel mai important este sa faci ce-ti place.
    Felicitari!

    Luci

    RăspundețiȘtergere
  8. @Luci:
    Nu stiu daca este vocatia mea!
    Pur si simplu ii poti spune "hoby"!
    Asa cum exista atatia oameni, care fac ceva de placere si pasiune!
    Si cum in aceasta perioada, tot mai mult se pune accentul pe o alimentatie cat mai sanatoasa, presupun ca si eu contribui prin ceace fac pe acest blog, cu o infima parte la "noul val" pentru viata sanatoasa!
    Multumesc pentru felicitari!!!
    :)

    RăspundețiȘtergere