luni, 20 februarie 2012

RVP - FINALIST la Concursul BLOGourmet 2011

Astăzi am primit o veste foarte plăcută, care m-a bucurat enorm.
Am fost plăcut surprins, când am fost anunțat telefonic, că în data de 24 Februarie 2011, trebuie să mă prezint la Restaurantul Harbour din Piața Amzei, pentru a participa la Gala BLOGourmet 2011 (prima ediție), deoarece blogul Rețetele Vânătorului și Pescarului a intrat în finală la categoriile:
  • Cel mai bun blogger culinar de nișă
Doresc să mai precizez că, celălalt blog al meu, Icre Negre, a intrat în finală la categoriile:
  • Cea mai bună recenzie de restaurant;
  • Cea mai completă formă de prezentare a unei rețete.
Mulțumesc mult Restaurantului Harbour pentru această minunată inițiativă!







11 comentarii:

  1. Felicitari!...sa faci poze sa vedem si noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!! Chiar faci lucruri minunate, si iti urmaresc demult blogul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mona!
      Din pacate, un astfel de blog e imposibil sa-l faci sa mearga non-stop!
      Dupa un sezon de vanatoare nu te alegi cu foarte multe "trofee", iar prepararea lor nu o poti face zilnic!
      Deci e ceva sporadic!
      Din pacate sezonul acesta nu am fost de cat la o vanatoare de prepelite!
      Toata iarna m-a chinuit o sinuzite cumplita!
      Deci material didactic nu prea am!
      Dar o sa incerc sa cumpar de la AJVPS sau din Metro, carne de vanat ca sa pot continua (lent, asa cum merge un astfel de blog) a va prezenta delicatese din vanatul autohton!
      La peste o sa fie mai usor!
      :)

      Ștergere