marți, 16 august 2011

Stiuca panetata cu parmesan

Fără o poză de final, eu cred că această reţetă e atât de simplă şi de uşor de realizat încât poza finală nu mai contează! Pentru că nu am făcut-o!
Fiecare poate sa finalizeze preparatul cu orice fel de garnitură.
Nu mai zic de salata care o va însoţi!

Ingrediente pentru 2 persoane:
1 ştiucă de circa 500 g
100 g de făină
100 g de pesmet
50 g de parmezan răzuit
1 ou bătut
200 ml de ulei de floarea soarelui
1 legătură de frunze de coriandru, tocate mărunt
sare şi piper, după gust

Preparare:
Filetăm ştiuca, scoatem oasele din fileuri. 
Pielea ştiucii o tăiem uşor pe alocuri, pentru a nu se strânge la prăjire.


Condimentăm fileurile astfel tranşate, cu condimente pentru peşte!
Încingem o tigaie cu ulei.
Trecem fiecare fileu prin făină, oul bătut şi după aceea prin pesmetul amestecat cu parmesan si coriandrul tocat!



Se prăjeşte până când fileurile se rumenesc frumos! Asezonaţile cu sare şi piper după gust!
Le puteţi servi cu orice preparat doriţi.
Eu l-am servit cu chatneyul de vinete care l-am pregătit anterior!


Ştiucă prăjită cu garnitură de chutney de vinete ... Done!

POFTĂ BUNĂ!

PREPARAT GARANTAT DE:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu