miercuri, 21 decembrie 2011

Colindatorii Groazei



Chiar dacă întotdeauna am afirmat că poporul român NU e un popor civilizat, acum pot spune și mai mult: poporul român nu va fi NICIODATA un popor civilizat!
Iar zilele astea chiar mi s-au confirmat cu vârf și îndesat aceste presumbre gânduri!
Cum poți să te consideri un popor civilizat, dacă oamenii pe care îi vezi pe la televizor (în showuri, pe terenurile sportive, în spectacole de muzică și divertisment, etc.), prin ziare (chiar dacă sunt de scandal), prin Parlamentul României, prin revistele mondene, lăfăindu-se în mașini luxoase cu vile impozante, cu blănuri, cu pantofi cu toc și genți de la Louis Vuitton, pot să se coboare la nivelul unor țigănci împuțite care se consideră ele (eu nu le consider), vrăjitoare care nici măcar nu știu să-și scrie numele, dar care au fost bine instruite de bulibașă și neamul lor de împuțiți cum să te ”facă” de toți banii pe care-i ai prin buzunare!
Cine are Pretenții de Civilizație?
Deci dacă acești oameni (cu șoricul gros la ceafă și portofelul doldora de euroi) sunt în halul ăsta de degradare umană, ce să mai zic eu de restul prostimii, pe care bine i-a definit Valentin Stan în emisiunea de vineri 16 dec. 2011 de la Antena 3, Conexiuni: ”Cei în sutană au făcut din acest popor saltul de la fasolari la sarmalagii, căci ei e mulți! Ei fiind și acei târâtori în genunchi și coate, colecționari și pupăcioși de moaște apărute de unde vrei și de unde nu vrei, care nu înțelegeți nimic din istoria Românilor!
Mai vorbim de popor civilizat?
Și dacă tot vorbim de țiganiade și țigani, iată că frumoasele momente ale Sărbătorilor de Iarnă, așa cum mi le aduc eu aminte din copilăria mea, s-au transformat și ele întrun bâlci infect, ieftin și urât mirositor!
Colindătorii Groazei, că n-am cum să-i numesc altfel, pe acei jegoși și dubioși care, fără nici o altă treabă, au început să ne ”colinde” străzile, blocurile, piețele și ce să mai zic, toate spațiile publice, cu goarne, trompete, tobe, urlete, țipete, cu capre sau fără și cu cerșetoriile lor, care n-au nici cea mai mică legătură cu Colindele tradiționale Românești!
Și eu am colindat când am fost copil, dar atunci când era ziua fiecărei colinde, cu doar 2-3 prieteni și numai pe la cei cunoscuți! Niciodată pe stradă, așa de nebunii aștia de țigani, niciodată la cei pe care nu-i cunoșteam, niciodată urlând ca disperații!
Țiganiada scârboasă s-a instalat și peste tradițiile din moși strămoși a românilor!
Mi-e scârbă!
Îmi e dor măcar de colindătorii care prin anii 90, formați din copii de la liceele de muzică sau de oriunde, cântau prin parcuri, la intrarea blocurilor, prin parcări chiar, colinde adevărate cu glasuri catifelate! Cu drag le dădeam ceva pentru spiritul Crăciunului care ți-l transmiteau prin colindele lor!
Dar vremurile alea au trecut! Am rămas doar cu țiganiada în stare pură!

Mă închid în casă și închid ochii ca să-mi aduc aminte de .... copilăria mea!





5 comentarii:

  1. Adevarul graiti! Am doar 30 de ani si nu vreau sa privesc spre viitor, imi aduc aminte perfect de trecut si masor totul in balanta, cand a fost cel mai bine? Si constat ca in trecut, plin de amintiri placute si de fericire! Acum de sarbatori fac in asa fel sa aduc putin din trecutul meu si sa le bucur pe fetele mele, ca o data sa-si aduca si ele aminte de momente fericite. Doar atata pot!!! O zi minunata sa aveti!! Sarbatori fericite!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adela:
    Sarbatori Fericite si tie si familie tale!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E mare pacat ca ai dreptate!..In orasele mari locuitorii sunt ingroziti de asaltul "colindatorilor"inchisi la culoare care nu te colinda ci te obliga sa le dai bani ca doar nu ai avea curajul sa le dai mere sau covrigi.
    Din fericire pe la sate se mai zareste cate-o sclipire a ceea ce au fost Sarbatorile de odinioara,asa ca un fel de clipocit slab al unui bob de jar in spuza de pe vatra...:((

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca nu e de actualitate postarea, dar doar acum am citit-o si eram asa de curioasa sa vad de ce ii numesti "colindatorii groazei " . Fiind "morosanca" , si vazand poza cu acei frumosi copilasi maramureseni , recunosc ca m-am cam speriat. La noi inca se mai pastreaza traditia si nu e altceva mai frumos decat sa le auzi vocea. Dar recunosc , aveti dreptate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Din pacate, am dreptate!
      Pacat!
      Ce frumoae erau aceste Sarbatori de Iarna in vremea copilariei mele.....!

      Ștergere