sâmbătă, 26 septembrie 2009

Dupa multe ezitari, m-am hotarat!

De mult timp, ma tot uit pe blogurile "bucatarilor si bucatareselor" de pretutindeni.
Toti posteaza retete care mai de care apetisante si mai sofisticate, romanesti sau internationale. Copiate din carti sau reviste sau chiar unii de la altii!
Asa ca m-am hotarat sa fac acest blog care o sa dezvolte retete cu carne de vanat sau de pesti autohtoni.
Ca de retete cu Somon, Pangasius, Biban de mare, Dorada etc, sunt pline saiteurile. Si nu prea spun ceva nou!

2 comentarii:

  1. Marcel, imi place cum arata blogul, este mult mai bine decat cel cu icre negre si ma bucur ca incerci sa acoperi o nisa gastronomica in care nu prea activeaza bloggerii. Putem profita toti de experienta si pasiunea ta intr-ale vanatului.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Radu Popovici: La icre negre trebuie sa muncesc mai mult, eventual sa-i schimb designul si cred ca asa o sa fac, pentru ca nici mie nu-mi place actuala infatisare!
    Cat despre acest blog, o sa ma straduiesc din rasouteri sa-l fac "de invidiat"! Nu prea am acum posibilitatea de a face articole (foto+scris) deosebite, pentru ca nu-i sezon de vanatoare!
    Dar vin vremuri, poate mai bune!
    In concluzie: Iti multumesc de apreciere!

    RăspundețiȘtergere