sâmbătă, 14 august 2010

Radu Anton Roman - Ficatei de stiuca

Ma bucur acum, cand am vazut ca o reteta pe care am promovat-o pe acest blog, este mediatizata!
Pentru prima data am vazut-o pe vremea cand Maestrul Radu Anton Roman a prezentat-o la PRO TV, in emisiunea "Bucataria lui Radu". 
Am publicat-o pe blog (vezi aici) si am specificat "originea" retetei.
Foarte putin cred ca au vazut-o sau au gustat-o! Multi habar n-aveau ca stiuca are ficati si ca, culmea, se mananca! Si inca e o "delicatesa"!
Va recomand cartea publicata si difuzata vineri, 13 august 2010, de catre Jurnalul National, cu mare caldura! Sper s-o gasiti inca pe tarabele cu ziare.

Si cand o sa aveti ocazia sa mancati aceasta delicatesa de Delta Dunarii, sa va ganditi si la mine, cel care a incercat sa va insufle dragostea pentru preparatele traditionale romanesti!



Va urez toate cele bune, si multa, multa pasiune pentru bucataria Romaneasca!


Un comentariu:

  1. Domnule Marcel Iorga. Ma numesc Marian Radulescu prieten si colaboraturi, in ultimii cinci ani de viata, cu Radu Anton Roman si cel care l-a determinat sa faca cele patru emisiuni la Buzau. Anul viitor, in august, se vor implini zece ani da cand ii ducem dorul. Cu aceasta ocazie am in proiect sa scriu DIALOGURI CU SI DESPRE RADU ANTON ROMAN unde voi trece comentariile, impresiile, amintirile si povestile prietenilor, colaboratorilor și partenerilor de pescuit si vanatoare dar si a celor ce l-au iubit. Tare mult mi-as dori sa am din partea dumneavoastra cateva pagini cu amintirile dumneavoastra cu RAR . Puteti sa ma contactati pe email rad.marian@yahoo.com sau telefonic 0773870204. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere